Loading...

RETURNARİ

Este posibil să dureze 4-5 zile lucrătoare sau până la o săptămână pentru ca fondurile dvs. să apară în contul dvs., în funcție de bancă

Oferim o flexibilitate foarte mare Politica de Returnare, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji dacă plasa-ți o comanda și nu va place.Politica de Returnare vă oferă șansă de a vă retrage produsul în termen de 60 de zile de la primirea comenzii, atâta timp cât aceasta respectă condițiile de returnare. Vă rugăm citiți la Politica noastră de Retur pentru mai multe detalii.

Îl puteți trimite pentru redimensionare numai în termen de 60 de zile de la livrarea articolului. Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul nostru de retur online, să îl trimiteți pentru redimensionare, să imprimați o copie a formularului și să ni-l trimiteți împreună cu produsul dvs. De asemenea, puteți solicita un măsurător de inele gratuit între timp pentru a vă asigura că noua dimensiune de inel va fi corectă. Vă rugăm să citiți Politica noastră de returnare pentru mai multe informații.

Nu, vă rugăm să nu trimiteți nici un fel de accesorii sau articole complementare împreună cu inelele dvs. atunci când returnați comanda pentru Redimensionare sau REPARAȚIE. Nu putem să stocăm elemente suplimentare primite împreună cu produsul, astfel încât acestea nu vă vor fi returnate după procesul de redimensionare sau reparare.

Nu,vă rugăm să nu redimensiona-ți produsul dvs. la o bijuterie în afara de Glamira, deoarece se va anula garanția de viață.

Nu, nu deservim produsele altor producători.

Ștergerea unei gravări nu este un serviciu standard pe care îl oferim.

Puteți schimba produsul dvs. atâta timp cât îndeplinește condițiile de returnare.Citiți Politica de Returnare pentru mai mult informatii. Rețineți că modelele personalizate nu sunt eligibile pentru schimb sau rambursare.

Da, poți. Gravarea nu reprezintă un obstacol pentru redimensionare.

GLAMIRA oferă clienților săi posibilitatea de a-și trimite articolele pentru redimensionare în primele 60 de zile de la primire. Cu toate acestea, pentru clienții care nu au achiziționat un Plan de protecție, redimensionarea multiplă nu va fi disponibilă.

Pentru mai multe informații, puteți vizita Planurile noastre de protecție.