CINE SUNTEM NOI?

Primul magazin a fost înființat în 1999 în Heilbronn, Germania, care rămâne încă ca sediu central pentru filialele sale. În cei opt ani de experiență reușită într-un sector de bijuterii foarte dezvoltat, compania a trecut prin schimbări majore de afaceri pentru a-și dezvolta oferta și a-și mări baza de clienți. După ce a fost dezvoltată de la un mic bijutier la unul dintre jucătorii-cheie din sectorul bijuteriilor europene, denumirea comercială GLAMIRA a fost înființată în 2011. Până la sfârșitul anului 2011, GLAMIRA a făcut progrese excelente pe piețele din Marea Britanie și Spania, pe lângă Germania.

În 2012, am început să proiectăm și să dezvoltăm propriile noastre produse. Această schimbare de strategiei a oferit ocazia de a intra pe scena internațională. În același an, GLAMIRA a început să comercializeze în Austria și Elveția În 2013, compania a continuat cu succes să intre pe piețele internaționale, adăugând Finlanda, Italia, Danemarca, Suedia și Franța în portofoliul său în creștere. Susținută de această creștere, GLAMIRA și-a lansat propriile facilități de producție în Germania.

Pe parcursul anului 2014, GLAMIRA și-a întărit structura corporativă, permițând afacerilor să intre pe piețele din Europa de Vest și sa dezvoltat rapid pe principalele piețe europene În 2016, GLAMIRA a continuat să își extindă afacerea pe piețele din Europa de Est și Orientul Îndepărtat, în afară de SUA, Pacific și America de Sud.

În 2019, GLAMIRA este acum un bijutier care livrează în mai mult de 60 de țări cu birouri în 6 țări - Germania, Elveția, SUA, Australia, Bulgaria și Turcia.

Noi, Glamira, lucrăm neobosit pentru a satisface nevoile clienților, atât profesional cât și eficient - în conformitate cu valorile corporative ale integrității și încrederii. GLAMIRA a dezvoltat o infrastructură E-Commercial de clasă mondială pentru a facilita nevoile consumatorilor mondiali de astăzi, oferind utilizatorilor săi servicii rapide și de înaltă calitate, utilizând cele mai noi tehnologii

https://www.glamira.md/glamira-la-nivel-mondial/