Loading...

CINE SUNTEM NOI?

Primul magazin a fost înființat în 1999 în Heilbronn, Germania, care rămâne încă ca sediu central pentru sucursalele sale. Pe parcursul a opt ani de succes de colectare a experienței într-un sector de bijuterii extrem de dezvoltat, compania a trecut prin schimbări majore de afaceri pentru a-și dezvolta gama de produse și a-și extinde baza de clienți. După ce sa dezvoltat de la un mic bijutier la unul dintre jucătorii cheie din sectorul european de bijuterii, denumirea comercială GLAMIRA a fost înființată în 2011. În același an, GLAMIRA a început să producă bijuterii personalizabile, extinzându-și semnificativ atracția. Până la sfârșitul anului 2011, GLAMIRA a înregistrat progrese excelente pe piețele britanice și spaniole, pe lângă Germania.

În 2012, GLAMIRA a început să proiecteze și să dezvolte propriile sale produse. Această schimbare de strategie a oferit o oportunitate de a intra activ pe arena internațională. În același an, GLAMIRA a început să tranzacționeze în Austria și Elveția. În 2013, compania a continuat cu succes să pătrundă pe alte piețe internaționale, adăugând Finlanda, Italia, Danemarca, Suedia și Franța la portofoliul său în creștere.

Pe tot parcursul anului 2014, GLAMIRA și-a consolidat structura corporativă permițând afacerii să pătrundă pe piețele Europei de Vest și s-a dezvoltat rapid pe piețele cheie europene. În 2016, GLAMIRA a continuat să își extindă activitatea pe piețele Europei de Est și Extremul Orient, pe lângă SUA, regiunea Pacificului și America de Sud.

GLAMIRA este acum un bijutier pionier care livrează în peste 65 de țări, cu cele 76 de magazine online și birouri existente în 8 țări - Germania, Elveția, SUA, Marea Britanie, Norvegia, Australia, Bulgaria și Turcia.

La Glamira lucrăm neobosit pentru a satisface nevoile clienților atât profesional, cât și eficient - în conformitate cu valorile noastre corporative de integritate și încredere. GLAMIRA a dezvoltat o infrastructură de comerț electronic de clasă mondială pentru a facilita nevoile consumatorilor globali de astăzi, oferind servicii rapide și de înaltă calitate utilizatorilor săi, folosind cea mai recentă tehnologie.

Ca o companie care investește în viitor; GLAMIRA își propune să-și extindă afacerea și să joace un rol de lider în produsele personalizabile din textile, piele, cosmetice și accesorii pentru casă. Ca parte a acestei misiuni, GLAMIRA intenționează să creeze o colecție de pantofi și genți de mână pentru Săptămâna modei 2023. Suntem pe cale să devenim o companie care se reînnoiește constant colaborând cu vedete care reflectă identitatea și viziunea noastră de marcă.

https://www.glamira.md/glamira-la-nivel-mondial/