Loading...

GARANȚIE PE VIAȚĂ BIJUTERII ȘI PLANURI DE PROTECȚIE EXTINSE

Ce este Garanția pe viață pentru bijuterii?

Garanția pe viață pentru bijuterii este o garanție că produsul a fost produs în cele mai înalte standarde de calitate și orice posibile defecte ale designului sau de manoperă originală vor fi acoperite de către producător pentru toată viața

Ce acopera garantia pe viata?

- Erori în designul original al produsului

- Erori la materialele utilizate (cum ar fi tipul sau culoarea metalului)

- Defecte functionale rezultate din manopera

Ce sunt planurile de protecție a bijuteriilor?

Planurile de protecție a bijuteriilor sunt planuri de servicii extinse care vă oferă servicii suplimentare care nu sunt acoperite de garanția standard pe viață. Aceste planuri permit o protecție mai largă pentru bijuteriile dvs., în plus față de garanția pe viață.

Care este diferența dintre garanția pe viață pentru bijuterii și planurile de protecție?

Fiecare produs GLAMIRA este prevăzut cu un plan de garanție pe viață, care acoperă orice defecțiuni ale producătorului, dar nu acoperă întreținerea de rutină a produsului și/sau daunele care apar ca urmare a uzurii normale în timp, a utilizării greșite sau a accidentelor. Nu exista nici o taxa suplimentara pentru garantia pe viata.

Planurile de protecție, pe de altă parte, acoperă cerințele de întreținere sau daunele rezultate din uzura normală, utilizarea greșită sau accidente. Există o taxă suplimentară pentru aceste planuri, în funcție de opțiunea de acoperire selectată.

Câte tipuri de planuri de protecție sunt disponibile?

Oferim două planuri de protecție cu diferite niveluri de acoperire.

Este obligatoriu sa alegeti un plan de protectie?

Nu, planurile de protecție nu sunt obligatorii; cu toate acestea, puteți selecta una dintre opțiunile disponibile dacă preferați să aveți o acoperire extinsă pentru bijuteriile dvs.

Care este diferența dintre Planul de protecție extins și Planul de protecție extins +?

Diferența dintre cele două planuri este nivelul de acoperire al serviciilor oferite. Planul de protecție extinsă vă permite să primiți servicii de întreținere după perioada de returnare de 60 de zile, în timp ce planul de protecție extinsă+ vă oferă servicii de întreținere mai ample, inclusiv reproducerea și înlocuirea pietrelor.

Ce costuri are planul de protectie?

Costul depinde de alegerea produsului și de nivelul de acoperire. Puteți vedea costul planului selectat și îl puteți adăuga la comanda dvs. în timpul plății.

Taxa de retur este inclusă în Planul meu de protecție?

Da, este. Când returnați produsul pentru a fi întreținut în cadrul Planului de protecție, vă oferim o etichetă de expediere și nu plătiți pentru transportul de retur.

Cum sa folosesc planul de Protectie?

Tot ce trebuie să faceți este să urmați procedura noastră obișnuită de returnare și să descrieți cererea dvs. cuprinsă în planul dvs. de protecție. Abonamentul dumneavoastră la planul de protecție va fi disponibil în sistemul nostru și produsul dumneavoastră va fi deservit în consecință.

Cum sa reinnoiesc planul de Protectie?

Planurile de protecție extinsă sunt disponibile numai pentru perioada de timp selectată și nu pot fi reînnoite.

Ce se întâmplă dacă decid să-mi returnez produsul pentru rambursare?

Dacă returnați produsul care îndeplinește toate condițiile de returnare (returnat în termen de 60 de zile de la livrare, în starea sa inițială nefolosită și cu eticheta produsului activată), vă rambursăm și taxa pentru planul de protecție.

Pot folosi serviciile unui alt bijutier pentru întreținerea de bază cât timp am planul meu de protecție?

Atât planul de garanție pe viață, cât și planurile de protecție sunt nule în cazul modificării unei terțe părți. Vă rugăm să nu vă reparați produsul în altă parte.

Descrierea Serviciilor

  • Defecte ale producătorului: Erorile în proiectarea originală a produsului și defectele care decurg din metale sau defectualitate sunt considerate defecte ale producătorului.

  • Redimensionarea inelului: Oferim o singură dată redimensionarea gratuită numai în primele 60 de zile de la livrarea comenzii. Nu putem oferi servicii de mărire a inelelor după această perioadă. Planurile de protecție extinsă vă permit să returnați inelul pentru redimensionare chiar și după 60 de zile.

  • Restaurarea placarii cu rodiu, lustruirea și finisarea: Cu utilizarea regulată, metalul bijuteriilor dumneavoastră își pierde strălucirea; Finisajul inelului sau placarea cu rodiu (dacă este disponibilă) se pot estompa în timp. Bijuteriile dvs. sunt lustruite și/sau primesc finisajul sau placarea cu rodiu restaurate gratuit, acest serviciu fiind acoperit de planurile noastre de protecție.

  • Îndepărtarea patinei și a patinei: Indiferent de metalul bijuteriilor tale, se poate păta sau căpăta patina, în funcție de modul în care au fost utilizate. Acest serviciu acoperă îndepărtarea oricăror murdărie, pătare, patină sau oxidare.

  • Repararea bijuteriilor sparte (fără piese lipsă): Bijuteriile dumneavoastră se pot rupe din cauza impactului, utilizării greșite sau accidentelor. Acest serviciu acoperă repararea pieselor rupte, atâta timp cât nu lipsesc părți ale bijuteriilor și ale pietrelor prețioase de pe el. (dacă sunt disponibile) sunt încă intacte.

  • Întreținerea diamantelor, pietrelor prețioase și perlelor: Diamantul dumneavoastră durează pentru totdeauna, dar necesită o îngrijire specială pentru a-și păstra scânteia. Pietrele prețioase și perlele sunt, de asemenea, foarte delicate și trebuie curățate astfel încât să își păstreze frumusețea naturală pentru o lungă perioadă de timp. Serviciul de întreținere a diamantelor, pietrelor prețioase și perlelor acoperă curățarea pietrelor și perlelor de pe bijuteriile dumneavoastră. Pietrele de asigurare (setări fără grinzi): Pietrele de pe setările de bijuterii fără grif se pot desprinde în timp și acest lucru le poate face să cadă. Pietrele de pe așezările fără grife sunt asigurate pentru a le menține pe loc.

  • Strângerea cârpăților: Știfturile bijuteriilor tale se pot prinde de haine și se pot îndoi sau se pot slăbi în timp, provocând căderea pietrei. Garniturile bijuteriilor dumneavoastră sunt strânse cu acest serviciu.

  • Repararea seturilor deteriorate: Capul inelului deteriorat sau setul de pe bijuteria dumneavoastră este reparat.

  • Remodelarea: Inelul dvs. poate începe să-și piardă forma din cauza curbelor și loviturilor cauzate de utilizarea zilnică. Acest serviciu acoperă remodelarea oricărei bijuterii strâmbe.

  • Repararea lanțurilor, închizătoarelor, spate cercei, spate butoni: Lanțurile de pe bijuterii se pot prinde undeva și se pot rupe, brățara sau închizătoarele de lanț se pot deteriora ca urmare a utilizării frecvente. Spatele cerceilor și al butonii se pot desprinde sau se pot deteriora ca urmare a uzurii normale. Acest serviciu acoperă repararea oricăror daune rezultate din astfel de incidente.

  • Repair of chains, clasps, earring backs, cufflink backs: Chains on jewellery may get caught somewhere and snap, the bracelet or chain clasps may get damaged as a result of frequent use. Earring and cufflink backs may get loose or damaged as a result of normal wear & tear. This service covers the repair of any damages arising from such incidents.

  • Înlocuirea pietrelor deteriorate sau lipsă de până la 2,5 mm/buc: Orice piatră prețioasă deteriorată sau lipsă de până la 2,5 mm este înlocuită gratuit. Numărul total al pietrelor înlocuite în timpul planului nu poate depăși numărul pietrelor utilizate pe bijuterii.

  • Înlocuirea perlelor deteriorate sau lipsă: Perlele deteriorate sau lipsă sunt înlocuite gratuit. Numărul total de perle înlocuite în timpul planului nu poate depăși numărul de perle utilizate pe bijuterii.

  • Repararea pieselor deteriorate de smalț, onix, ceramică, piele, lemn sau carbon: Smalțul, onixul, ceramica, pielea, lemnul sau părțile din carbon ale bijuteriilor dumneavoastră se pot deteriora ca urmare a uzurii normale, a utilizării greșite sau a accidentelor. Reparăm și/sau restaurăm aceste piese conform planurilor de protecție extinsă.

  • Înlocuirea pietrei centrale deteriorate sau lipsă: Orice tip sau dimensiune de piatră centrală este înlocuită gratuit. Acest serviciu este limitat la o singură dată în timpul perioadei de protecție și este acoperit doar în Planul de protecție Extins+.

  • Reproducerea bijuteriilor sparte (fără piese lipsă): Bijuteriile dumneavoastră se pot rupe din cauza impactului, utilizării greșite sau accidentelor. În cazul în care repararea pieselor rupte nu este posibilă, bijuteriile dumneavoastră sunt reproduse atâta timp cât nu lipsesc părți din acestea și pietrele (dacă sunt disponibile) sunt încă intacte. Acest serviciu este limitat la o singură dată în timpul perioadei de protecție și este acoperit doar în Planul de protecție Extins+.

  • Gravura gratuită după livrare: Gravura este un serviciu gratuit la momentul comenzii; cu toate acestea, nu oferim acest serviciu ulterior. O singură gravare gratuită după livrare este acoperită în Planul de protecție Extended+.

  • Rambursare monetară după 60 de zile de la livrare: Vi se oferă o politică de returnare de 60 de zile pentru bijuteriile dvs. Planurile de protecție nu oferă drepturi de returnare a articolului pentru o rambursare după perioada de returnare de 60 de zile.

  • Creditul magazinului după 60 de zile de la livrare: Vi se oferă o politică de returnare de 60 de zile pentru bijuteriile dvs., iar creditul magazinului este una dintre opțiunile noastre de rambursare. Planurile de protecție nu oferă drepturi de returnare a articolului pentru credit magazin după perioada de returnare de 60 de zile.

  • Pierderea sau furtul: Bijuteriile dumneavoastră vor fi asigurate împotriva oricăror daune sau pierderi în timpul expedierii comenzii dumneavoastră de la unitățile noastre la adresa dumneavoastră; cu toate acestea, planurile de protecție nu acoperă incidentele de pierdere sau furt după livrare. Puteți contacta o companie de asigurări dacă acesta este un serviciu pe care doriți să-l aveți.

TERMENI ȘI CONDIȚII

  • Planurile de protecție rămân în vigoare pentru perioada de timp selectată după livrarea produsului.

  • Planurile de protectie nu pot fi transferate altor persoane, altor comenzi sau produse.

  • Taxa planului de protecție nu poate fi utilizată pentru alte servicii.

  • Taxa planului de protecție nu poate fi reglată în numerar sau credit în magazin.

  • Redimensionarea gratuită a inelului este disponibilă doar o dată pe an în perioada de protecție.

  • Înlocuirea gratuită a pietrei centrale este limitată la o singură dată în perioada selectată a planului de protecție.

  • Înlocuirile de pietre de până la 2,5 mm sunt limitate la numărul total de pietre (2,5 mm/bucata) de pe bijuterii. Numărul pietrelor înlocuite în timpul planului nu poate depăși numărul total al pietrelor utilizate pe bijuterii.

  • Serviciile din planurile de protecție acoperă doar repararea sau restaurarea caracteristicilor produsului selectate inițial în comandă și nu includ schimbarea acestora la alte opțiuni de produs, cum ar fi diferite tipuri de piatră, metal, culoare metal, lățime, grosime sau inel. finalizarea.

  • Înlocuirea pieselor de bijuterii lipsă nu este acoperită de planurile de protecție. Orice piese stricate trebuie returnate odata cu produsul pentru a beneficia de serviciile gratuite de reparatii.

  • Planurile de protecție nu acoperă pierderea sau furtul.

  • Procesul de reparație poate dura aproximativ 25 de zile lucrătoare pentru efectuarea procedurilor acoperite de planurile de protecție.

  • Planurile de protecție sunt valabile doar în momentul achiziției și nu pot fi achiziționate separat.

  • Planurile de protecție sunt nule în cazul în care produsul a fost întreținut, reparat sau modificat de o terță parte.